Допомога

Графік роботи кол - центру:

Пн – Пт: 09:00 – 18:00

Сб: 10.00 - 16.00

Графік роботи пункта видачі:

Пн – Пт: 09:00 – 20:00;

СБ 10:00 - 16:00

Ви зможете отримати своє замовлення в нашому пункті видачі за адресою:

м. Київ вул. Вербова, 17-в (ст. метро Почайна)

Доставка по Україні на відділення «Нової Пошти» здійснюється з понеділка по суботу після100% передоплати. При зарахуванні коштів до 14:00 – товар буде відправлено того ж дня.

Як правильно підібрати запчастину?

Для точного підбору необхідної Вам запчастини, як правило необхідно вказати повну модель виробу, вле в деяких випадках, залежно від фірми (бренду) виробника необхідно вказати додаткову інформацію:
- Braun (type).
- Gorenje (Арт).

Як оформити замовлення?

Щоб придбати необхідний Вам товар, треба попередньо зробити замовлення на сайті або по телефонам, вказаним на сайті в розділі «Контакти».

Як змінити/відмінити замовлення?

Якщо з якоїсь причини Вы бажаєте змінити/відмінити зроблене раніше замовлення, Вам треба звернутись до нашого колл-центра за телефонами, вказаними на сайті в розділі «Контакти».

Чи можливо приїхати до Вас в магазин і купити товар на місці, не оформлюючи попередньо замовлення?

Ми будемо раді бачити вас в наших пунктах видачі. Однак, в зв'язку з тим, що асортимент товарів дуже широкий, ми не можемо розмістити всі товари на вітринах виставки. Тому, щоб необхідний Вам товар був в наявностіна складі пункта видачі, просимо попередньо оформлювати замовлення. Ви можете оформити замовлення через сайт або зателефонувавши нам, тоді товари вже на наступний день будуть очікувати вас в пункті самовивозу. Після замовлення товар резервується на 3 дні.

Яка вартість адресної доставки по Києву?

Доставка кур'єром по Києву здійснюється на наступний день після оформлення замовлення в робочі години з 9:00 до 18:00. Вартість доставки складає 50 грн. При замовленні "Адресної доставки" від компанії "Нова Пошта" необхідно додати до суми замовлення ціну цієї послуги. Замовити "Адресну доставку" від Нової Пошти можна тільки після повної передоплати за товар і за доставку. Вартість адресної доставки узгоджується з менеджером компанії Ziperone.

Яка вартість адресної доставки за межі м. Київ?

Додаткові нарахування до вартості доставки в віддалені частини та передмістя Києва додаються до основного тарифу. Детальніше читайте тут.

Відправите товар накладеним платежем?

Ми відправляємо товар накладеним платежем тільки в тому випадку, коли в процесі узгодження замовлення з менеджером Вами була вказана точна модель виробу (в деяких випадках серійні та продуктові номера) і точна назва запчастини яка Вам необхідна. Якщо товар підбирався по фото, кольору або «я думаю мені підійде» - відправлення здійснюється тільки по повній передоплаті для запобігання подальшого непорозуміння.

Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі «Нова Пошта»?

У відділенні кур'єрської служби Нова Пошта/Інтайм замовлення буде знаходитись протягом 5 днів. По закінченню цього терміну, товар повертається відправнику.

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів».
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтесь, що:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики та заводське маркування.

Де і як можна зробити обмін чи повернення товару?

Ви можете повернути або обміняти товар в нашому пункті видачі:
Київ, вул. Вербова, 17-в.

Якщо Ви знаходитесь в іншому місці:

Повернення товару Новою Поштою:
1. Київ відділення №247 просп. Степана Бандери, 16а (м.Почайна)
2. Контактний номер тел (068) 228-55-77 (Зіперон)
3. Відправка товару здійснюється не накладеним платежем.
4. У випадку неможливості обміняти товар повернення коштів буде виконане на карту або розрахункові рахунки банків України.

Часто шукають деталі з артикулом 910 і запчастини для моделі J1238C